DARMOWA WYSYŁKA JUZ 0D 299 ZL

Regulamin określa m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep oraz zawierający informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta.

§ 1. Definicje
Regulamin – niniejszy regulamin

Sprzedawca – Vitalii Timchenko prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Zodiak Vitalii Timchenko, ul. Szarotki 18/U1, 71-604 Szczecin, NIP: 8513287577, REGON: 52489963, numer telefonu: 888132104, adres e-mail: info@pracowniazodiak.pl

Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie

Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą tj. Sprzedawcą (lub osobą prowadzącą działalność nieewidencjonowaną) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Towar – rzecz ruchoma oferowana do sprzedaży przez Sprzedawcę, będąca przedmiotem Umowy pomiędzy klientem a Sprzedawcą.

Sklep Internetowy – prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.pracowniazodiak.pl i domenami podległymi, z wykorzystaniem którego Sprzedawca dokonuje sprzedaży Towarów za pośrednictwem Sieci Internet i wyposażony w funkcjonalności informatyczne pozwalające na zawarcie umowy za jego pomocą.

Umowa – Umowa sprzedaży Towaru zawarta pomiędzy klientem a Sprzedawcą w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, za pośrednictwem Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia Umowy włącznie.

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827 ze zm.).

§ 2. Postanowienia ogólne
Administratorem sklepu internetowego, sprzedawcą oraz usługodawcą jest Vitalii Timchenko prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Zodiak Vitalii Timchenko, ul. Szarotki 18/U1, 71-604 Szczecin, NIP: 8513287577, numer telefonu: 888132104, adres e-mail: info@pracowniazodiak.pl

Sklep Internetowy prowadzony jest pod adresem www.pracowniazodiak.pl przez Vitali Timchenko w celu sprzedaży Towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

Za pośrednictwem sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną zgodnie z Regulaminem i właściwościami Sklepu Internetowego jak i przepisami prawa.

Kupujący może dokonać zakupu produktów widocznych na stronie sklepu.

Wszystkie podane ceny produktów są cenami brutto.

Sprzedawca, oświadcza, że nie jest w stanie zapewnić, że opinie na temat Towarów opublikowane na stronach sklepu lub social mediach sklepu pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy Towar faktycznie nabyli.

Sprzedawca umożliwia kontakt telefoniczny pod nr 888132104 oraz elektronicznie info@pracowniazodiak.pl. Sprzedawca odpowiada na wysłane zapytania w godzinach funkcjonowania sklepu tj. od poniedziałku do piątku od 10:00 do 17:00.

Sprzedawca nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

§ 3. Procedura zawarcia umowy ze Sklepem Internetowym oraz procedura zamówienia Towaru
Ceny towarów widoczne w sklepie są cenami aktualnymi. Koszt wysyłki będzie naliczony przy podsumowaniu zamówienia. Wybrany towar należy dodać do koszyka w sklepie. Kupujący wybiera w sklepie sposób dostawy towaru oraz metodę płatności. Kolejnym krokiem jest podanie niezbędnych danych do zrealizowania zamówienia. Zamówienie zostanie złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu (jest to tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. W momencie prawidłowego złożenia zamówienia przez Klienta zamówienie to jest niezwłocznie przesyłane do Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

Sklep Internetowy służy do zawierania umów sprzedaży Towarów między Klientem a Sprzedawcą.

Potwierdzenie złożenia zamówienia, zawiera dane składające się na treść zawartej umowy. Komunikacja z Klientem w związku z zawarciem umowy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następuje poprzez sieć Internet z wykorzystaniem Systemu teleinformatycznego i Środków komunikacji elektronicznej. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu. Reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: info@pracowniazodiak.pl

Usługi świadczone drogą elektroniczną są nieodpłatne. Usługi świadczone drogą elektroniczną, polegają na udostępnieniu Klientowi wszelkich funkcjonalności Sklepu Internetowego, w tym umożliwiających zawarcie ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego umowy dotyczącej Towarów, a w szczególności polegają na: udostępnianiu na indywidualne żądanie Klienta informacji zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego poprzez wyświetlenie strony o określonym adresie URL, umożliwieniu na indywidualne żądanie Klienta komunikacji w celu zawarcia umowy, w tym złożenia zamówienia, w szczególności za pośrednictwem Formularza zamówienia, umożliwieniu Klientowi zawarcia za pośrednictwem Sklepu Internetowego umowy dotyczącej Towarów, w tym umożliwieniu uzgodnienia warunków umowy, ustalenia ceny i kosztów wysyłki, prezentacji Towarów sprzedawanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego i ich wyszukaniu. Za pośrednictwem Sklepu Internetowego Sprzedawca świadczy w szczególności następujące usługi świadczone drogą elektroniczną: Formularz zamówienia, udostępnienie Treści, w tym formularza Odstąpienia od Umowy i formularza reklamacji a także usługi kontaktowe.

Klient może w każdej chwili zakończyć korzystanie z danej Usługi świadczonej drogą elektroniczną. Rozwiązanie umowy o korzystanie z danej Usługi świadczonej drogą elektroniczną dokonuje się poprzez zaprzestanie korzystania z danej funkcjonalności Sklepu Internetowego. W takim przypadku umowa o korzystanie z Usługi świadczonej drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń stron. W celu prawidłowego korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną Klient powinien dysponować: połączeniem z siecią Internet, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem posiadającym funkcjonalność przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów HTML lub urządzeniem mobilnym pozwalającym wraz z odpowiednim oprogramowaniem na korzystanie z aplikacji o funkcji przeglądarki internetowej na urządzenia mobilne.

§ 4. Płatności
Metody płatności za zamówienie opisane są na stronie Sklepu Internetowego na etapie składania zamówienia. Ceny towarów są cenami wyrażonymi w złotych polskich i obejmują kwotę podatku od towarów i usług. Całkowity koszt do zapłaty za dane zamówienie z tytułu zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym stanowi sumę ceny zamówionych Towarów, kosztów wydania Towarów (wybranego sposobu dostawy), kosztów wybranego sposobu płatności (jeśli dotyczy). Wszystkie płatności składające się na łączny koszt do zapłaty podawane są w Sklepie Internetowym. Płatności są dokonywane są zgodnie z następującymi zasadami: płatności te są obsługiwane przez Dostawcę Usługi Płatniczej oraz mogą dokonywać ich wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym sposobem płatności.

§ 5. Realizacja i dostawa Zamówienia
Zamówienie wysyłamy w zabezpieczonych paczkach w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapłaty za zamówione Towary. Na koszt wysyłki składa się koszt zapakowania oraz usługa logistyczna. Korzystamy z usług przewozowych firmy InPost, OrlenPaczka, Poczta Polska z dostawą do paczkomatu lub pod wskazany adres w Polsce. Koszt wysyłki załeży od wybranej metody dostawy. Po nadaniu przesyłki zostaje ona w rękach przewoźnika. Od momentu nadania do momentu dostarczenia przesyłki adresatowi obowiązują zasady i regulaminy przyjęte w danej firmie przewozowej. Każdorazowo po nadaniu przesyłki Klient otrzymuje od przewoźnika e-mail i/lub SMS z numerem nadania przesyłki oraz adresem strony na której można śledzić status przesyłki. Przed odbiorem paczki należy zwrócić uwagę, czy nie nosi ona śladów wskazujący na jej uszkodzenie lub otwarcie. W przypadku mechanicznego uszkodzenia towaru lub niezgodności z zamówieniem proszę o niezwłoczny kontakt.

Zamówienia spersonalizowane realizowane są w terminie ustalonym ze Sprzedawcą w momencie przyjęcia zamówienia. Dotyczy to wyłącznie produktów tworzonych według indywidualnych wytycznych. Przy zleceniach hurtowych warunki realizacji ustalane są indywidualnie. W przypadku współpracy wszystkie szczegóły ustalane są indywidualnie pod adresem e-mail: info@pracowniazodiak.pl

Zamówienia zagraniczne wysyłamy w zabezpieczonych paczkach w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapłaty za zamówione Towary. Na koszt wysyłki składa się koszt zapakowania oraz usługa logistyczna. Korzystamy z usług przewozowych Poczty Polskiej z dostawą pod wskazany adres za granicą . Koszt wysyłki wynosi 25 zł. Po nadaniu przesyłki zostaje ona w rękach przewoźnika. Od momentu nadania do momentu dostarczenia przesyłki adresatowi obowiązują zasady i regulaminy przyjęte w danej firmie przewozowej. Każdorazowo po nadaniu przesyłki Klient otrzymuje e-mail z numerem nadania przesyłki do jej śledzenia. Czas dostarczenia produktu zależy od wybranego kraju oraz przewoznika. Zwykle dostawa zagraniczna wynośi ok 10-15 dni roboczych. Przed odbiorem paczki należy zwrócić uwagę, czy nie nosi ona śladów wskazujący na jej uszkodzenie lub otwarcie. W przypadku mechanicznego uszkodzenia towaru lub niezgodności z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt.

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.

§ 6. Obowiązki Klientów
Wszelkie informacje podawane przez Klienta w Sklepie Internetowym, w tym w Formularzu zamówienia, Formularz zgłoszeniowym w szczególności informacje podawane w celu zawarcia umowy w Sklepie Internetowym powinny być zgodne ze stanem faktycznym. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta korzystającego z Usługi świadczonej drogą elektroniczną o charakterze bezprawnym.

§ 7. Odstąpienie od Umowy (Zwrot)
Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo Odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie zakupionych rzeczy. Prawo do Odstąpienia od Umowy nie przysługuje w stosunku do Umowy, gdzie przedmiotem świadczenia jest towar indywidualny, wyprodukowany według spersonalizowanych potrzeb. Aby zachować termin do Odstąpienia od Umowy wystarczy, że Kupujący wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa Odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do Odstąpienia od umowy na adres e-mail: info@pracowniazodiak.pl Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa Odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji. Konsument Odstępujący od Umowy ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Zwracany towar należy odesłać na adres Pracownia Zodiak Vitalii Timchenko, ul. Szarotki 18/U1, 71-604 Szczecin

§ 8. Niezgodność Towaru z Umową (Reklamacja)

  1. Sprzedawca dostarcza Towary zgodne z Umową. Jeśli Towar jest niezgodny z Umową Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta za doprowadzenie do ich zgodności z Umową na postawie przepisów rozdziału 5a Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Sprzedawca w okresie dwóch lat od dostarczenia Towaru Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność z tytułu braku zgodności Towaru z Umową. Niezgodność z Umową występuje jeśli:
    a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność Towaru są niezgodne z Umową,
    b) Towar nie jest przydatny do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, i o którym to celu powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który to Sprzedawca zaakceptował,
    c) Towar nie nadaje się do celu, do którego zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju,
    d) Towar nie występuje w określonej ilości,
    e) Towar nie został dostarczony z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może rozsądnie oczekiwać,
    f) Towar nie odpowiada wzorowi lub próbce udostępnionej przed zakupem,
    g) brak zgodności Towaru z Umową wynika z niewłaściwego zamontowania Towaru, jeżeli zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność, lub niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta było wynikiem błędów w instrukcji dostarczonej przez Sprzedawcę.
  3. W przypadku niezgodności Towaru z Umową, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie do zgodności z Umową poprzez naprawę lub wymianę Towaru na nowy. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda naprawy, lub może dokonać naprawy, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda wymiany, lub odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może Odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową jest istotny.
  5. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może Odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, lub w odniesieniu do innych Towarów nabytych wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową.
  6. Reklamację w związku z niezgodnością Towaru z Umową można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe Sprzedawcy, wraz z opisem wady i dowodem zakupu. Sprzedawca udostępnia na stronach Sklepu przykładowy wzór reklamacyjny, z którego Klient może skorzystać.
  7. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko, adres, ID zamówienia, datę transakcji, przedmiot i przyczynę reklamacji, numer konta bankowego i dane kontaktowe.
  8. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na adres e-mail wskazany przez niego w trakcie składania zamówienia.
  9. Sprzedawca zwraca kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny. W przypadku Odstąpienia od Umowy, jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, może on wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

§ 9. Prawa autorskie
Firma Pracownia Zodiak Vitalii Timchenko będący właścicielem sklepu internetowego www.pracowniazodiak.pl jest w posiadaniu praw wszystkich wzorów biżuterii. Są one chronione prawem autorskim (Ustawa z dnia 4 lutego z 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Powielanie oraz rozpowszechnianie bez pisemnej zgody autora będzie pociągało za sobą odpowiedzialność prawną oraz finansową.

§ 10. Dane osobowe
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Pracownia Zodiak Vitalii Timchenko, ul. Szarotki 18/U1, 71-604 Szczecin NIP: 8513287577, numer telefonu: 888132104, adres e-mail: info@pracowniazodiak.pl.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.

Odbiorcami danych osobowych Kupującego są: firmy kurierskie, urzędy skarbowe, biuro rachunkowe, kancelaria prawna, hostingodawca, dostawca systemu mailingowego, platforma do płatności.

Dane osobowe Kupującego są przechowywane w bazie Sprzedawcy przez cały czas prowadzenia działalności gospodarczej w celu zapewnienia sobie możliwości identyfikacji Klienta. Dokumentacja księgowa zawierające dane osobowe Kupującego jest przechowywana przez okres wymagany przez przepisy prawa.

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w następujących celach i podstawy prawne: zawarcie i wykonanie umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO, obsługa zapytań kierowanych przez Kupujących nieprowadzących jeszcze do zawarcia umowy, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, obrona, dochodzenia lub ustalenie roszczeń związanych z umową, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, identyfikacja klienta powracającego, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, realizacja obowiązków podatkowo-księgowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą, na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego, ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep, zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy. Kupującemu przysługuje prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych do innego administratora, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Cel i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych: Twoje dane osobowe przetwarzane będą: − na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO – w celu wykonania łączącej Administratora z Tobą umowy, w tym dokonywania płatności, obsługi reklamacji, Odstąpienia od umowy, odpowiedzi na zapytania kierowane pocztą elektroniczną oraz kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych z realizacją umowy. − na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO – w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze tj. dla celów podatkowych i księgowych, − na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO – prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w celu prowadzenia wobec Ciebie działań marketingowych w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych usług, dopasowania reklam zgodnie z uprzednio przeglądanymi przez Ciebie treściami, kontaktowanie się z Tobą, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, w szczególności i za Twoją zgodą – przez e-mail oraz telefon, obsługi Twoich zapytań przekazywanych za pomocą poczty elektronicznej w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy, windykacja należności, prowadzenia analiz statystycznych, przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności, − na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) – Twojej zgody, w celu zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych.

Sklep wykorzystuje technologię plików cookies (szczegóły w zakładce Polityka prywatności).

§ 11. Postanowienia końcowe
Sklep Internetowy i czynności związane z zawieraniem umów w Sklepie Internetowym są dostępne w języku polskim. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn np. konieczność zmiany regulaminu spowodowaną zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany. W razie braku akceptacji nowego Regulaminu, Kupujący może nieodpłatnie usunąć swoje konto użytkownika. Regulamin jest integralną częścią umowy zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w tym umowy o Usługę świadczoną drogą elektroniczną. Klient ma prawo składania reklamacji, o której mowa w Regulaminie a także do korzystania z innych roszczeń wynikających z przepisów prawa. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od 05.05.2023 r.

Koszyk

0
image/svg+xml

Brak towarów w koszyku

Kontynuować zakupy